kontakt@knpolska.pl
Napisz do nas!

Polityka sprzedaży

Polityka sprzedaży

  1. Po zapoznaniu się z ofertą Klient dokonuje wyboru towaru i składa zamówienie.
  2. Wycena zamówienia odbywa się po przekazaniu przez Klienta niezbędnych danych. Ewentualny pomiar przez sprzedającego odbywa się po wpłaceniu zaliczki na poczet zakupu.
  3. Towar stanowi własność sprzedawcy do czasu wpływu na konto / do kasy sprzedającego środków w ramach umowy sprzedaży.
  4. Przy sprzedaży towaru z usługą montażu, towar pozostaje własnością sprzedawcy do czasu uregulowania całej należności.
  5. Podstawą do wytransportowania towaru do Klienta jest uregulowanie należnej kwoty w całości.
  6. Zaliczka pobierana jest przy każdym zamówieniu, chyba, że Klient dokonuje płatności jednorazowej za złożone zamówienie.
  7. W zależności od zamawianego materiału,  zaliczka pobierana jest do wysokości nie większej niż 60% wartości zamówienia.
  8. Termin montażu podany przez sprzedawcę jest terminem sugerowanym, przy czym sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby został on zachowany
  9. Jeżeli termin realizacji umowy sprzedaży ulegnie zmianie z przyczyn niezależnych od sprzedawcy, wówczas Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o zmianach i przyczynach przesunięcia terminu.
  10. Teren pod usługę montażu przygotowuje Klient, a w przypadku braku przygotowania terenu Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty za dodatkowo wykonane prace/ czynności.
  11. Za teren przygotowany pod montaż sprzedający uznaje teren pozbawiony przeszkód takich jak np.: korzenie drzew, elementy starych ogrodzeń, pozostałości kostki brukowej, i inne temu podobne przeszkody.
  12. Warunki reklamacji zakupionego materiału określa producent.
  13. Jeżeli sprzedawca jest producentem elementów zamówienia, warunki reklamacji określa karta produktu.

K&N

K&N
ul. Wschodnia 2
99-150 Grabów

Kontakt

Daszyna, Dąbie, Gostynin, Grabów, Kłodawa, Koło, Krośniewice, Kutno, Lubień Kujawski, Łęczyca, Ozorków, Piątek, Poddębice, Świnice Warckie, Uniejów, Witonia, Zgierz